Transport Management System
Transport Management System (TMS) er Schaefflers fremtidige system for optimalisering av krav, bestilling, utførelse og overvåking av alle transporter i Schaeffler-nettverket, samt for automatisering av oppgjør og kontroll av tilhørende fraktkostnader. TMS@Schaeffler er et globalt program som hjelper Schaeffler med å administrere og kontrollere de fysiske arbeidsflytene bedre. Det skaper åpenhet rundt alle transporter og tilhørende kostnader og støtter Schaeffler i overgangen til en fullstendig digital styring av forsyningskjeden. For våre leverandører tilbyr TMS en leverandør-webapplikasjon der hver leverandør ser gjeldende krav og kan bekrefte transportkravene som faktisk er tilgjengelige for henting. Kommunikasjon med logistikktjenesteleverandører skjer også via TMS.
Integrasjon av leverandører
Integrasjonen av en leverandør skjer i fire trinn:
- overlevering av informasjonsbrevet
- registrering og innstillinger på TMS-webapplikasjonen
- opplæring og Q&A-møte
- daglig drift
Du vil bli kontaktet direkte av Schaeffler og informert om integrasjonsprosessen. Alle registreringsdetaljer og tidsplaner vil bli kommunisert via e-post.
Online-opplæring for leverandører
Schaeffler tilbyr online-opplæring for leverandører, som kan utføres når som helst og for tiden bare er tilgjengelig på engelsk. Du kan gå tilbake til den nettbaserte opplæringen når som helst i tilfelle noe ikke er klart. Opplæringsdokumentasjon inneholder tilleggsopplysninger, tips og triks samt en liste over forkortelser. Generelle og ofte stilte spørsmål dokumenteres i Q&A-økten for TMS.
Nedlastinger
Hvis du har spørsmål, kan du når som helst kontakte følgende adresse: OR-HZA-OTM-Transport@schaeffler.com